Recent News
Wpływ pandemii na przedsiębiorstwa

Entuzjazm dla partnerstwa rozciąga się daleko poza technologicznych omnivores. Przedsiębiorstwa konsumenckie w całej gospodarce mają mnóstwo bodźców. Tak, dobrze zrealizowane partnerstwo może ułatwić sprzedaż, która w przeciwnym razie nie miałaby miejsca, dlatego detaliści i inne firmy zwróciły się do internetowych firm finansowych, aby zaoferować klientom pożyczki przy kasie (np. Shopify w USA i Klarna w Europie), ale mogą one również poprawić doświadczenie klienta na inne sposoby. Na przykład kilku dużych klientów z branży telekomunikacyjnej oferuje swoim klientom nie tylko pożyczki na zakup drogich nowych telefonów, ale także polisy ubezpieczeniowe na wypadek ich zgubienia lub zepsucia. Niedługo po wprowadzeniu Apple Card, Ally Financial dostrzegło atrakcyjność finansowania w butikach, kupując Health Credit Services (HCS), startup fintech, który pożycza pieniądze pacjentom na opłacenie procedur medycznych. HCS wykorzystał partnerstwo na obu końcach transakcji, polegając na lekarzach, którzy wprowadzali pożyczki na rynek, oraz na bankach i uniach kredytowych, które gwarantowały wiele z nich.

Partnerstwo kredytowe jest również potężnym narzędziem do obniżenia kosztów akceptacji płatności kartami, które są oczywiście wszechobecne we współczesnej gospodarce. CMO jednej z firm zajmujących się marketingiem benzynowym powiedział nam niedawno, że te opłaty za transakcje, w wysokości prawie 2,5 procent, stanowiły pojedynczą największą pozycję w rachunku zysków i strat jego firmy. Detaliści, którzy umieszczają swoje nazwy na karcie kredytowej, zwykle płacą niższe opłaty od transakcji dokonywanych tą kartą. (A jeśli detalista może przesunąć transakcję do kredytu, to czasami może wyeliminować opłatę całkowicie). Niewątpliwie Apple ma nadzieję, że umieszczając na stałe swoją kartę kredytową na górze Apple Wallet, użytkownicy zwrócą się do niej przy dokonywaniu zakupów w App Store firmy Apple, obniżając koszty transakcji za te zakupy.

Oczywiście banki to tylko jedna połowa równania partnerskiego, a korzyści można znaleźć po obu stronach. Czasami instytucja finansowa będzie pośrednikiem w pozyskiwaniu klientów, co pozwoli jej czerpać korzyści z partnerstwa w inny sposób. Rzeczywiście, niektóre banki zasiedziałe współpracują z początkującymi firmami FS, aby zaoferować dodatkowe usługi swoim klientom. Na przykład w Wielkiej Brytanii Barclays nawiązał współpracę z firmą Nimbla, aby zaoferować swoim klientom z sektora małych przedsiębiorstw dostęp do ubezpieczenia poszczególnych faktur. W Indiach Citigroup nawiązał współpracę z Paytm, aby wprowadzić kartę Paytm First Visa, rozszerzając swój zasięg na 300 milionów miejskich i wschodzących zamożnych klientów w ramach ekosystemu płatności Paytm.

W miarę jak pandemia COVID-19 ogranicza przychody i wydatki, zmusza instytucje finansowe do ponownego przemyślenia tego, jak grają w niektórych częściach łańcucha wartości. Analizują one koszty i korzyści wynikające z dalszego posiadania wielu centrów danych i infrastruktury, w porównaniu z konsolidacją wydatków poprzez wyłączenie infrastruktury za pośrednictwem platform chmurowych. Poleganie na partnerach, którzy mogą zapewnić podstawowe funkcje, zwalnia również fundusze na innowacje lub bardziej wartościowe inicjatywy.

News Reporter

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *